you better work

tja! idag är det fredag, underbart. sitter här i mina mysiga mjukisbyxor och typ myser hihi.

hehe, jag har upptäckt en helt underbar uppfinning! chailatte är något av det godaste. i LOVE it. synd att det är så jäkla dyrt bara.
och en underbar sak till! bussen som går 07.38 från byn går 07.34 typ 200 meter från mej. jag är bezt hehe. snacka om att jag är lat?!

hade första danslektionen i skolan idag, det var najs! två timmar och en kvart är inte fel :)
efter skolan gick jag och tessan till jättekul och handlade massamassa godis och sen var hon tvungen att springa till bussen. sen stack jag till botulfs och träffade mami. vi gick in på den där.. telenor-thingy och lämnade in min fina mobil som har gått sönder. får den igen om två veckor hihi. men dum som jag är så glömde jag att ta ut mitt minneskort innan, haha. fail :(

nu ska jag gå upp på mitt rum och äta allt godis jag köpte innan, hehe.



btw, sverige är ute ur handbolls-em! fuck tyskland typ?

puss sötnötar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0