diabetes?

Hej bloggen.

Just nu suger nästan allt. Min ena visdomstand har bestämt sig för att börja växa fram så jag går runt med ständig tandvärk. Dessutom har jag symtom på diabetes, gr8! Känns verkligen som att någon vill mig ont, för detta är fan inte okej! Har precis slutat medicinera för epilepsi, så kommer detta?! Det är bara för mycket. Har jag gjort något för att förtjäna detta? Antagligen.

Mår, som ni kanske förstår, skit. Och som grädde på moset så jobbar jag också. Mm, naaaaajs.

Nu ska jag sova, vaknar klockan sju imorgon och hoppas att jag mår bättre! Om jag inte gör det så kan den som bestämt att jag förtjänar detta dö!

Ful bild som förhoppningsvis roar någon.



Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0