Sommar!

Hej allihopa! Längesen va? Sen sist har jag hunnit sluta skolan, fått sommarjobb, hjälpt till på student och min systers konfirmation. Jag har såklart hunnit njuta av sommarlovet och det fina vädret och jag har också skaffat ny telefon. Den nya telefonen är för övrigt den största anledningen till att jag inte har bloggat, jag sitter aldrig vid datorn längre (a) Aja, nog pratat om det. Hela denna veckan har jag haft fullt upp. Min syster konfirmerades idag så sen i torsdags har vi förberett olika saker inför idag. Sen jobbade jag onsdag och torsdag också och mitt jobb är inte lite tungt! Lyfter tunga lådor typ sju timmar i sträck, ganska jobbigt! Fast man ska inte klaga, får ju fett mycket pengar ;) Idag var det då konfirmation. Jag insåg när jag satt i kyrkan att det är en jävla tur att jag inte konfirmerade mig, haha! Shit vad tråkigt det var! Det enda som var kul var teatern och när konfirmanderna gjorde något :p Ikväll kommer matilda hit! :D Saknar henne bajsmycket och hon har ju varit på kreta så hon kommer vara neger :( Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0