hungrig

jag tror inte att det är speciellt bra för mig att bo ensam hemma. borde diska, för allt bara står på vaskabordet just nu, haha. misslyckat är bara förnamnet :)
borde faktiskt duscha också. ska nog göra det sen. fast jag är hugrig, borde göra något åt det först. hoppas vi har något ätbart hemma!
och kul för er att veta, men jag har inte feber längre hihi! och min hals gör inte så ont längre, börjar dock få en ganska hemsk hosta. blä! ofta jag blir sjuk på lovet haha! det suger :o

och hallå, det är ju påsklov! det innebär massa godis och sånt gott hehe. hoppas jag får ett fett jäkla påskägg i år höhö.

för övrigt blir nog lovet najs :) har massa planerat, så det blir nog bra :)

nu ska jag äta, pusshadetbra

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0