nyttig?!?!?!

ehm ja!

jag tänkte nog bli nyttig (elena inspirerade mig hehe)! har ätit så jäkla onyttigt senaste tiden (okej, senaste halvåret) så jag tänkte ta tag i det. eller nästan iallafall. typ sluta äta onyttigt på vardagar och bara godis och sånt på helgerna (hahaha lycka till).

för övrigt så jag har inte gjort ett piss idag. jag har bara legat i sängen hela dagen (i princip) och bara legat där. extremt tråkigt egentligen, men vad gör man inte för att bli frisk? hehe..

nu ska jag titta på tv, snart börjar svenska hollywoodfruar, jag saknar maria montazami! :o

och jag saknar alexander! (och nej, jag ska inte bli en tönt som tjatar om min kille överallt..?)

Kommentarer
Postat av: Michelle :)

Hollywoodfruar är kul :)

2010-04-04 @ 13:09:08
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: natali

vill också bli nyttigt men de går inte.. har du några tips?:)

2010-04-04 @ 13:18:14
URL: http://natalifray.blogg.se/
Postat av: Alexander Thörnberg

Älskar dig <3<3<3

2010-04-05 @ 22:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0