tjuggis

alltså, ibland gillar jag min mami lite sådär extra mycket.

idag när hon kom hem så hade hon köpt halstabletter till mig, vilket uppskattas hihi.
sen hade hon bestämt sig för att vi skulle äta tacos till middag, jag som var hungrig som en varg åt typ allt själv hehe..
sen när jag och elena skulle ner till stora staden (haha) fick jag pengar av mamma att köpa godis för. like made my day! jag och elena gick då ner till stora staden och shoppade loss inne på hemköpis. eller ja, jag shoppade loss inne på hemköpis :(
sen skulle vi gå till konsumponsum för att elenas töntiga choklad inte fanns på hemköpis. iallafall, vi gick förbi viking, och vem sitter inte där om roger? stannade och snackade med honom i typ tio minuter och sen schtekade vi vidare till konsumponsum. elena köpte sitt choklad och alla blev nöjda och glada påskharar.

så nu sitter jag här med min godispåse, mina halstabletter, näsdroppar och ett glas vatten och tycker synd om mig själv typ. funderar på att gå och lägga mig och läsa en bra bok. det lät väldigt frestande, så jag ska nog göra det.

GODNATT :)


Kommentarer
Postat av: the one and only elajn

hahaha jag ahr ätit upp all choklad och från och med idag (måndag) börjar min nyttighetstid!

detta är icke nådigt. du glömde berätta mötet med ken :( <3

2010-03-29 @ 12:42:38
Postat av: coooorn

hahah, jag åt också upp allt mitt godis igår :(<3

2010-03-29 @ 19:21:00
URL: http://ccoorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0